Głowica Kubota V1100 silnika, który znalazł zastosowanie w miniładowarkach, minikoparkach, koparkach kołowych. Głowica, uszczelniacze zaworowe silnika Kubota V1100 dostępne od ręki.
Głowica Kubota V1100, gumki uszczelniające lub uszczelniacze zaworowe wszystkich wersji silników Kubota V1100 z maszyn przemysłowych.
Oferujemy zarówno głowice gołe, jak i kompletne, uzbrojone z zaworami. Do głowic Kubota V1100 mamy wszystkie rodzaje uszczelek i uszczelniaczy, niezbędne do złożenia silnika.
Skontaktuj się z nami, żeby uzyskać więcej informacji.
Czy wiesz że…
Wszystkie wózki akumulatorowe z wbudowanym prostownikiem, umożliwiającym ładowanie baterii bez jej wyjmowania z wózka, mają urządzenia automatycznie blokujące układ jazdy na czas ładowania. Wózki akumulatorowe prowadzone wyposażone są w specjalne urządzenia wyłączające jazdę, reagujące na nacisk wzdłuż dyszla sterującego lub zetknięcie się fragmentu podwozia, np. ze stopą kierowcy. Wszystkie wózki powinny być zabezpieczone przed ich uruchomieniem przez osoby nieupoważnione. Wymaga się, aby wózki miały stacyjki typu samochodowego, zabudowane tak, aby maksymalnie utrudnić uruchomienie wózka poprzez tzw. zwarcie na krótko – z pominięciem wyłącznika. Z tych samych względów wózki spalinowe z akumulatorem o pojemności większej niż 84 Ah, powinny być wyposażone w dodatkowy wyłącznik, odłączający akumulator od obwodu. Wyłącznik ten należy umieścić w takim miejscu, aby utrudnić dostęp do niego osobom postronnym. Do ważnych urządzeń zabezpieczających, szczególnie w wózkach podnośnikowych, należą krata i dach ochronny. Krata ochronna umocowana na płycie czołowej każdego wózka podnośnikowego zabezpiecza kierowcę przed spadającymi częściami ładunku. Dach ochronny powinny mieć wszystkie wózki ‚ podnośnikowe mogące podnieść ładunek powyżej 2600 mm. Dach ochronny, podobnie jak krata, zabezpiecza kierowcę przed spadającymi częściami ładunku. Wózki jezdniowe napędzane wyposażone są także w urządzenia ostrzegawcze i sygnalizacyjne. Każdy wózek powinien mieć sprawny sygnał dźwiękowy tzw. klakson. Wózki z jednym kołem kierowanym, np. 3-kołowe, muszą mieć sprawnie działający wskaźnik położenia tego koła.