W naszej ofercie mamy wszystkie części Kubota V1100 z maszyn budowlanych, koparek, ładowarek, maszyn rolniczych.
Na stanie magazynowym posiadamy części zamienne silnika Kubota V1100, takie jak: panewki, tłoki, pierścienie, wały korbowe, korbowody, filtry, pompy paliwa, pompy oleju, pompy wody, uszczelki, uszczelniacze zaworowe, cewki gaszenia, świece żarowe, wtryskiwacze, głowice, zawory głowicy oraz wiele innych części składowych silnika Kubota V1100.
Części Kubota V1100 z maszyn budowlanych
Wszystkie części do silnika Kubota V1100 dostępne od ręki, z naszego magazynu.
Silniki Kubota V1100 można spotkać w maszynach budowlanych, koparkach, ładowarkach, maszynach rolniczych, maszynach przemysłowych. Części Kubota V1100 dostępne od ręki.
Skontaktuj się z nami jeśli potrzebujesz więcej informacji na temat silników Kubota V1100.
Czy wiesz, że
Czynności konserwacyjne prostownika obejmują kontrolę połączeń śrubowych i lutowanych, czyszczenie styków i zacisków, odkurzanie oraz kontrolę stanu jego izolacji. Częstotliwość tych czynności określa instrukcja obsługi. Wszystkie połączenia śrubowe powinny być dokręcone, a zauważone uszkodzenia połączeń lutowanych niezwłocznie naprawione. Skorodowane styki i zaciski należy oczyścić i posmarować bezkwasową wazeliną techniczną. Szczególnie ważnym zabiegiem jest odkurzanie zespołów prostownika. Kurz pogarsza chłodzenie prostownika, a w połączeniu z wilgocią może powodować zwarcia. Jakość izolacji sprawdza się megaomomierzem (specjalnym przyrządem induktorowym) mierząc oporność pomiędzy obudową prostownika a zaciskami sieciowymi i zaciskami prądu stałego. Wartość oporu izolacji powinna być zgodna z instrukcją (2 -5-3 Mn). W przypadku zwarcia w obwodach prostownika następuje przepalenie się bezpieczników i wyłączenie uszkodzonych obwodów. W tym przypadku wymagana jest fachowa naprawa w warsztacie. Poza oczywistymi uszkodzeniami mogą występować również i objawy wskazujące na niewłaściwą pracę prostownika, do których zalicza się: za duży prąd ładowania, nadmierne grzanie się prostownika. Zbyt duży prąd ładowania jest spowodowany najczęściej zwarciem wewnętrznym akumulatora lub baterii albo ich nadmiernym wyładowaniem i zasiarczanieniem. W tym przypadku należy akumulator lub baterię poddać zabiegom naprawczym. Przyczyną nadmiernego prądu ładowania może być też zbyt wysokie napięcie prostownika. Fakt ten łatwo stwierdzić przez pomiar napięcia woltomierzem. Zbyt wysokie napięcie prostownika może wynikać z wyższego napięcia sieci lub też z niewłaściwego doboru prostownika do danego akumulatora lub baterii.