Posiadamy w ofercie pompe wtryskową Kubota D782. Oferujemy wszystkie typy pomp wtryskowych oraz części zamienne Kubota D782 do regeneracji pomp wtryskowych.
Zajmujemy się również regeneracją pomp wtryskowych, w tym pompy wtryskowej Kubota D782.
Zwykle mechanizm pompy wtryskowej jest tak rozwiązany, że do tłoczenia wykorzystuje się tylko środkową część skoku tłoczka, kiedy tłoczek ma stosunkowo dużą prędkość. Wtrysk paliwa kończy się, zanim tłoczek dojdzie do położenia zwrotnego. Takie rozwiązanie umożliwia zwiększenie intensywności wtrysku i nagłe jego przerwanie, co zapobiega sączeniu się paliwa z wtryskiwacza.
Ze wzrostem prędkości obrotowej silnika wtrysk paliwa powinien następować wcześniej. Pompa wtryskowa powinna mieć zatem odpowiednie urządzenia umożliwiające zmianę początku wtrysku paliwa.
Odmian konstrukcyjnych pomp wtryskowych jest bardzo dużo. Najczęściej są stosowane pompy, w których liczba sekcji tłoczących jest równa liczbie zasilanych przez nią cylindrów. Oprócz takich konstrukcji wielosekcyjnych istnieją rozwiązania jednosekcyjne, w których kilka cylindrów jest zasilanych przez jedną sekcję tłoczącą za pomocą odpowiedniego rozdzielacza.