Zawór ssący i zawór wydechowy Kubota V1500, V1501

Oferujemy zawór ssący i zawór wydechowy Kubota V1500, V1501. Podczas składanie zamówienia mailowo lub telefonicznie, podaj nam wymiary starych zaworów Kubota V1500, V1501.

Zawory głowicy Kubota V1500 V1501 V1502

Możesz u nas zakupić również uszczelniacze zaworów  oraz prowadnice zaworowe Kubota V1500, V1501.

Zapłon i regulacja chwili zapłonu. Dla zapłonu mieszanki w silnikach z głowicą żarową nie wystarczy sprężenie powietrza, lecz trzeba utrzymać odpowiednią temperaturę gruszki żarowej. Samo rozżarzenie ścianki też nie zabezpiecza zapłonu. Paliwo wtryskiwane na rozżarzone ścianki głowicy w czasie suwu sprężania nie zapala się od jazu ponieważ temperatura sprężonego powietrza w tej chwili jest za niska. Właściwie zapłon następuje dopiero na krótko przed górnym martwym położeniem tłoka, gdy temperatura sprężonej mieszanki będzie odpowiednio wysoka. Ponieważ stopień sprężania dla danego silnika jest wielkością stałą, więc i temperatura sprężonej mieszanki w końcu suwu sprężania będzie zawsze prawie jednakowa. Siad wynika, że chwila zapłonu będzie zależała od temperatury gruszki.