W sprzedaży panewki wału korbowego do silnika Kubota V1500, V1501. Posiadamy panewki Kubota V1500, V1501 we wszystkich wersjach, w wymiarach nominalnych STD oraz nadwymiarowe (0,25; 0,50 oraz o wyższym najwymiarze).
W przypadku zakupu panewek udostępniamy wszystkie wymiary konieczne do wykonania szlifu wału.
Zapytaj również o inne części Kubota V1500, V1501. Posiadamy m.in. tulejki korbowodowe oraz pierścienie oporowe wału.
Zmiany przyspieszenia zapłonu dokonuje się przez zmianę położenia kątowego krzywki przerywacza w ten sposób, aby chwila rozwarcia styków następowała wcześniej. Ustawianie chwili zapłonu może odbywać się ręcznie, bądź też samoczynnie. We współczesnych silnikach samochodowych i lotniczych stosowana jest powszechnie regulacja samoczynna. Rozróżniamy tu dwa typy regulatorów: odśrodkowe i próżniowe.
Przy zmianie obciążenia silnika i zachowaniu stałej liczby obrotów regulator odśrodkowy nie zmienia przyspieszenia zapłonu, chociaż zmiana tego rodzaju jest uzasadniona. Dlatego aby zmienić przyspieszenie zapłonu w zależności od obciążenia stosuje się równolegle do regulatora odśrodkowego regulator próżniowy. Regulator próżniowy ustala przyspieszenie zapłonu w zależności od zmiany ciśnienia w przewodach ssących, które ze swej strony zależą od otwarcia przepustnicy. a więc od obciążona silnika.