Pasek napędu alternatora Kubota V1500, V1501. Pasek klinowy Kubota V1500, V1501 dostępny na miejscu. Z racji tego, że w tym silniku występują różne wersje pasków, przed złożeniem zamówienia potwierdź nam szerokość oraz długość paska.
Zazwyczaj pompa olejowa jest napędzana przezwał rozrządu za pośrednictwem śrubowych kół zębatych, jednakże często stosuje się napęd od koła zębatego rozrządu, umieszczonego na wale korbowym. Zawór przelewowy umieszcza się bezpośrednio przy pompie olejowej. W razie nadmiernego wzrostu ciśnienia oleju, zawór przelewowy otwiera połączenie pomiędzy tłoczącą i ssącą stroną pompy olejowej. Ciśnienie oleju podczas normalnej pracy silnika powinno wynosić 3-4-5 kG/cm2 (294-4-490 kN/m2), przy czym na biegu jałowym ciśnienie nie powinno spadać poniżej kG/cm2 (98,1 kN/m2). W chwili rozruchu zimnego silnika ciśnienie oleju nie powinno przekroczyć 10 kG/cm2.