Podkładki z dziurkami do Kubota Z500. Podkładki nadmiaru paliwa stosowane są do przewodu przelewu paliwa (pod kółka na przewodzie paliwa).
Należy pamiętać o okresowym smarowaniu prowadnic, łożysk i innych części pracujących. Przed rozpoczęciem pracy na tokarce należy ją starannie oczyścić i nasmarować przy wyłączonym napędzie tokarki. Smarowanie podczas pracy maszyny jest niewskazane ze względu na możliwość przedostania się drobnych wiórów na powierzchnie robocze prowadnic i powierzchnie robocze innych części tokarki. Działanie drobnych wiórów i opiłków jest w tym wypadku nadzwyczaj szkodliwe. Po na olejeniu prowadnic należy kilkakrotnie przesunąć ręcznie sanie wzdłużne suportu tam i z powrotem. Dzięki temu uzyskuje się równomierne rozprowadzenie oleju na powierzchniach roboczych prowadnic. Przy olejeniu należy sprawdzić, czy olejniczki i kanały olejowe nie są zatkane. Do olejenia i smarowania używa się olejów i smarów przewidzianych w instrukcji o obsłudze tokarki. Po przejęciu tokarki należy się dokładnie zapoznać z działaniem wszystkich rękojeści. Ważne jest baczne zwrócenie uwagi na kierunek przesuwu sań przy określonym kierunku obrotów rękojeści. Szczególnie dobrze należy zapamiętać położenie przycisków lub rękojeści służących do wyłączania tokarki.