Regenerowane oraz nowe głowice silnika Kubota Z500 oferowane przez naszą firmę. Zadzwoń i dowiedz się czy głowica Kubota Z500 dostępna jest na miejscu.
Możesz też zamówić u nas do silnika Kubota Z500 zawory głowicy, gumki uszczelniające lub uszczelniacze zaworowe.
W razie pytań zadzwoń albo napisz maila.
Kadłuby silników samochodowych i ciągnikowych z zapłonom samoczynnym mają w większości wypadków blok cylindrowy odlany łącznie z górną częścią skrzyni korbowej. Rozwiązanie tego rodzaju na skutek usunięcia dawniej stosowanego podziału między blokiem a skrzynią korbową jest tańsze i przede wszystkim znacznie sztywniejsze. Szczególnie przy zastosowaniu stopów lekkich (siluminów) korzystne jest stałe połączenie wymienionych wyżej części, gdyż moduł sprężystości stopu lekkiego jest znacznie mniejszy niż żeliwa. Dzięki zarzuceniu podziału między blokiem cylindrowym i górną częścią skrzynki korbowej można racjonalniej rozmieścić mechanizmy pomocnicze uraz za pomocą łych samych śrub zamocować głowicę i łożyska główne.