Wieniec rozrusznika koła zamachowego Kubota V1903

Wieniec rozrusznika Kubota V1903 oraz całe koło zamachowe do tego silnika. Przed złożeniem zamówienia na wieniec koła zamachowego Kubota V1903 podaj wymiary wieńca (średnica oraz szerokość) oraz ilość zębów wieńca.

W większości silników chłodzonych wodą kadłub silnika wykonany jest w formie jednolitego odlewu, zawierającego blok cylindrów i górną część skrzyni korbowej. Dolna część skrzyni korbowej, tzw. miska olejowa służy za zbiornik oleju. Jednolity według silnika w porównaniu z dzielonym ma liczne zalety, a mianowicie daje bardziej sztywną konstrukcję, umożliwia większe zbliżenie do siebie cylindrów, ponadto umożliwia zmniejszenie ciężaru (wskutek zwartości konstrukcji i możliwości zastosowania cieńszych ścianek) oraz uproszczenie obróbki mechanicznej.
Płaszczyzna podziału skrzyni korbowej może przechodzić przez oś wału lub poniżej tej osi. W pierwszym rozwiązaniu łatwiejsza jest obróbka mechaniczna, ponieważ jednocześnie można obrabiać płaszczyznę podziału skrzyni i płaszczyznę podziału łożysk głównych, w drugim zaś obróbka mechaniczna jest wprawdzie bardziej pracochłonna, ale otrzymuje się konstrukcję bardziej sztywną.