Pasek napędu alternatora Kubota V1903. Pasek klinowy Kubota V1903 dostępny na miejscu. Z racji tego, że w tym silniku występują różne wersje pasków, przed złożeniem zamówienia potwierdź nam szerokość oraz długość paska.
Pozostałe miejsca wymagające smarowania, a mianowicie gładź cylindrowa, sworzeń tłokowy w silnikach mniej obciążonych, popychacze, krzywki wału rozrządu, trzonki zaworów i koła zębate, są smarowane olejem wypływającym z łożysk i rozbryzgiwanym przez obracające się części na mgłę olejową. Łożyska korbowe otrzymują olej przez ukośne kanały wywiercone w wale korbowym. W celu zapewnienia ciągłości dopływu oleju do łożysk korbowodowych, panewki łożysk głównych mają obwodowy rowek, który łączy się z kanałem wywierconym w wale korbowym. Wypływający z łożysk olej jest rozbijany przez obracający się mechanizm korbowy na mgłę olejową, która smaruje gładzie cylidrowe, sworznie tłokowe i koła zębate, a na- stępnie spływa po ściankach do miski olejowej.