Wieniec rozrusznika Kubota V1903 oraz całe koło zamachowe do tego silnika. Przed złożeniem zamówienia na wieniec koła zamachowego Kubota V1903 podaj wymiary wieńca (średnica oraz szerokość) oraz ilość zębów wieńca.
W większości silników chłodzonych wodą kadłub silnika wykonany jest w formie jednolitego odlewu, zawierającego blok cylindrów i górną część skrzyni korbowej. Dolna część skrzyni korbowej, tzw. miska olejowa służy za zbiornik oleju. Jednolity według silnika w porównaniu z dzielonym ma liczne zalety, a mianowicie daje bardziej sztywną konstrukcję, umożliwia większe zbliżenie do siebie cylindrów, ponadto umożliwia zmniejszenie ciężaru (wskutek zwartości konstrukcji i możliwości zastosowania cieńszych ścianek) oraz uproszczenie obróbki mechanicznej.
Płaszczyzna podziału skrzyni korbowej może przechodzić przez oś wału lub poniżej tej osi. W pierwszym rozwiązaniu łatwiejsza jest obróbka mechaniczna, ponieważ jednocześnie można obrabiać płaszczyznę podziału skrzyni i płaszczyznę podziału łożysk głównych, w drugim zaś obróbka mechaniczna jest wprawdzie bardziej pracochłonna, ale otrzymuje się konstrukcję bardziej sztywną.