Kubota Z750 rurka nadmiaru paliwa, przelew paliwa

Przewód przelewu paliwa do Kubota Z750. Dostępny z komplecie z podkładkami (z dziurkami) lub same. Rurka nadmiaru paliwa do Kubota Z750 dostępne od ręki z naszego magazynu.

Przewód nadmiaru Kubota Z750

Zadzwoń i zamów przewód paliwa do Twojego silnika Kubota Z750.

Kubota Z751 rurka nadmiaru paliwa, przelew paliwa

Oferujemy również przewód przelewu paliwa Kubota Z751.

Ważną częścią składową wyposażenia tokarki są kły. Kły są wykonane ze stali narzędziowej. Po obtoczeniu i zahartowaniu są one dokładnie szlifowane. Kieł normalny (rys. 80 a) ma dwa stożki, jeden z nich o kącie 60° wchodzi w nakiełek toczonego przedmiotu, drugi zaś o-zbieżności około 120 jest wprowadzony do gniazda stożkowego we wrzecionie lub w koniku. Kieł osadzony w gnieździe wrzeciona jest usuwany przez otwór we wrzecionie, kieł osadzony w koniku — przez wkręcenie tulei konika doi końca. Kieł osadzony we wrzecionie obraca się podczas toczenia wraz z przedmiotem obrabianym. Kieł konika jest nieruchomy, dlatego jego wierzchołek trze o powierzchnię nakiełka podczas obracania się przedmiotu obrabianego. W celu zmniejszenia tego tarcia należy nasmarować nakiełek współdziałający z kłem konika gęstym tłuszczem lub mieszaniną oleju mineralnego z grafitem. Przy wielkich szybkościach skrawania jest to niewystarczające. Występuje wtedy silne ścieranie wierzchołka kła. Dla zapobieżenia temu stosowane są w toczeniu szybkościowym kły z końcówkami stellitowymi (sormaitowymi) lub kły obrotowe.