Kubota Z750 podkładki przelewu nadmiaru paliwa

Podkładki z dziurkami do Kubota Z750. Podkładki nadmiaru paliwa stosowane są do przewodu przelewu paliwa (pod kółka na przewodzie paliwa).

Kubota Z751 podkładki przelewu nadmiaru paliwa

W ofercie również podkładki z dziurkami Kubota Z751.

Koła zmianowe. Pomiędzy nawrotnicą a skrzynką posuwów znajdują się najczęściej cztery koła zębate. Tokarka jest wyposażona w wiele takich kół. Na tokarce założone są tylko takie z nich, których liczby zębów odpowiadają wymaganemu przełożeniu pomiędzy wrzecionem a suportem. Z tego powodu koła te nazywają się „zmianowymi”. Koło zmianowe że jest osadzone na wystającym czopie wałka, na którym wewnątrz wrzeciennika osadzone jest również koło. Wskutek tego koło otrzymuje napęd od koła. Z kołem zębatym zazębia się koło zębate. Koło zębate jest osadzone razem z kołem zębatym na wspólnej tulei w taki sposób, że muszą obracać się jednocześnie. Tuleja kół jest osadzona obrotowo na osi, która może być zamocowana za pomocą nagwintowanego czopa i nakrętki w ramce zwanej gitarą. Czop – gitara tokarki może być przestawiany w podłużnym otworze wyfrezowanym w gitarze. Jest on zamocowany w takim miejscu, żeby koło zazębiało się z kołem zmianowym. Gitara jest osadzona obrotowo na czopie wałka koła i zabezpieczona wkrętem przed zsunięciem się z czopa. Przez pokręcanie gitary dookoła czopa można zbliżyć koło zmianowe aż do zazębienia się z kołem.