Wieniec rozrusznika Kubota V2003 oraz całe koło zamachowe do tego silnika. Przed złożeniem zamówienia na wieniec koła zamachowego Kubota V2003 podaj wymiary wieńca (średnica oraz szerokość) oraz ilość zębów wieńca.
Wał korbowy jest zakończony kołnierzem, do którego przymocowuje się koło zamachowe, a
średnica tego kołnierza zwykle jest równa skokowi tłoka, a grubość g = 0,06 D-i, gdzie D
oraz i oznaczają odpowiednio: średnicę i liczbę cylindrów. W przypadku stosowania łożysk tocznych łożyska główne, wał korbowy jest zwykle zakończony czopem stożkowym, na którym
osadza się koło zamachowe. Kadłub silniku stanowi obudowę zamykającą przestrzeń mieszczącą główne ruchome elementy silnika. Podstawową częścią kadłuba jest skrzynia korbowa służąca do osadzenia wału korbowego. W niektórych silnikach (a zawsze w silnikach chłodzonych powietrzem) skrzynia korbowa stanowi oddżielną część, w której umieszczone są cylindry pojedyncze lub zespolone w blok cylindrów.