Pasek klinowy, pasek alternatora Kubota V2003

Pasek napędu alternatora Kubota V2003. Pasek klinowy Kubota V2003 dostępny na miejscu. Z racji tego, że w tym silniku występują różne wersje pasków, przed złożeniem zamówienia potwierdź nam szerokość oraz długość paska.

Można przyjąć, że obecnie główną przyczyną decydującą o ko- konieczności wymiany oleju w silniku są zanieczyszczenia mechaniczne, dlatego bardzo ważną sprawą jest stosowanie w układzie chłodzenie współpracujących części silnika, poszczególne miejsca nowoczesnych silnikach stosuje się system smarowania pod ciśnieniem. Wyjątek stanowią dwusuwowe siiniki gaźnikowe ze sprężaniem w skrzyni korbowej, w których stosuje się system tzw. smarowania mieszankowego.
Smarowanie pod ciśnieniem. W tym systemie smarowania olej doprowadzany jest pod ciśnieniem do łożysk głównych i korbowodowych wału korbowego, do łożysk wału rozrządu oraz do łożysk dźwigni zaworowych. W silnikach bardziej obciążonych również sworzeń tłokowy jest smarowany pod ciśnieniem olejem doprowadzanym przez kanał wywiercony w trzonie korbowodu lub przez rurkę biegnącą wzdłuż trzonu korbowodu.