Regeneracja pomp wtryskowych Kubota D722 naprawa

Regeneracja, naprawa i części zamienne pomp wtryskowych Kubota D722. Zajmujemy się profesjonalnym serwisem i regeneracją wszystkich kasetowych (mocowanych do bloku silnika) pomp wtryskowych Kubota D722, a także innych modeli pokrewnych. Zajmujemy się również pompa rotacyjnymi oraz wszystkimi innymi typami pomp Kubota D722.

Serwis pomp wtryskowych Kubota D722

Jeżeli masz jakikolwiek problem z pompą wtryskową Kubota D722, przyślij ją nam, a my wycenimy naprawę.

Średnice ciśnienie efektywnie uzyskiwane w silniku Wankla chłodzonym wodą jest stosunkowa wysokie, wynosi bowiem 9-r- -f-10 kG/cmz. Minimalne zużycie jednostkowe paliwa osiągane w wykonanych dotychczas silnikach prototypowych wynosi 240-r- -f-250 g/KMh, jest więc o około 10% większe niż w dobrym silniku. Należy podkreślić, że omówiony silnik Wankla nie jest ostatecznym rozwiązaniem silnika z tłokiem obrotowym. Dotychczasowe prace nad prototypami tego silnika miały za zadanie doprowadzić do tego, by silnik w ogóle mógł funkcjonować, a następnie, by osiągnął dostateczną trwałość i niezawodność pracy. Zagadnienie zużycia paliwa, jak również zagadnienie procesu spalania, nie były zagadnieniami o pierwszorzędnym znaczeniu. Obecnie, gdy zasadnicze trudności zostały pokonane, należy się liczyć z szybkim postępem nad dalszym doskonaleniem konstrukcji silnika. Firma NSU od 1963 r. produkuje seryjnie samochód osobowy.