Pompa wody Kubota D722

W ofercie pompa wody do silnika Kubota D722.

Pompa wodna Kubota D722 dostępna na miejscu. Można zakupić ją stacjonarnie lub wysyłkowo. W razie braku w naszym magazynie – sprowadzana jak najszybciej.

Podczas zamawiania pompy wody Kubota D722 podaj nam oznaczenie silnika oraz wyślij zdjęcie.

Zadania i warunki pracy korbowodów silników krzyżulcowych są analogiczne do zadań i warunków pracy korbowodów silników szybkobieżnych. Stosunek długości korbowodu do promienia wykorbienia w tych silnikach, wynosi od 3,5 do 4,5. Stopa oraz trzon korbowodu mają budowę zgodną z zasadami podanymi poprzednio dla silników bezkrzyżulcowych, jedynie należy nadmienić, że w tych silnikach stopa korbowodu zwykle dzielona jest dwa razy. Natomiast kształt łba korbowodu jest uwarunkowany krzyżulcem i z reguły wykonywany jest w postaci widlastej z. pojedynczym lub z podwójnym podziałem. Stopa przykręcona jest śrubami, przy czym między poszczególne części wstawia się wkładki z blachy stalowej w celu wyrównaniu wielkości stopnia sprężenia w poszczególnych cylindrach. Oddzielne stopy wykonuje się najczęściej jako odlew staliwny, chociaż niekiedy również ze stali. Nie stosuje się tutaj panewek łożyskowych, a wylanie stopem łożyskowym wykonuje się bezpośrednio w stopie korbowodu. Trzon korbowodu ma zawsze przekrój kołowy.