Korbowód Kubota D722

Korbowód do silnika Kubota D722 oferowany przez naszą firmę, dostępny od ręki w większości przypadków. Do korbowodu Kubota D722 możesz nabyć panewki. Posiadamy panewki Kubota D722 nominalne oraz nadwymiarowe.

Jeśli masz pytania, chcesz zapytać o dostępność – zadzwoń.

Obecnie do chłodzenia silników używa się wody, glikolu oraz mieszanek niezamarzających. Zjawisko korozji i osadzania się kamienia stanowią główna przyczynę usterek chłodzenia wodnego. Zjawisko korozji przejawia się najczęściej w postaci zniszczeń powierzchni ścian, przewodów i kanałów wodnych. Dodatek soli mineralnych do wody dla obniżenia temperatury zamarzania jest niekorzystny ze względu na zwiększanie się możliwości korozji. Tworzenie się i osadzanie kamienia na ścianach chłodnicy, przewodów i komór chłodzących jest spowodowane wydzielaniem się z nagrzanej wody soli magnezu i wapnia. Sole te w postaci twardej masy osadzającej się na ściankach zmniejszają prędkość przepływu wody z powodu częściowego zatkania przewodów, a poza tym, będąc złym przewodnikiem ciepła, zmniejszają wydajność chłodzenia układu. Z tych względów należy używać wody możliwie czystej. Obecność w wodzie chlorku sodu jest szczególnie niepożądana ze względu na korozję.