W sprzedaży rozrusznik i alternator Kubota D1105. Posiadamy rozruszniki i alternatory Kubota D1105 regenerowane oraz używane. Sam decydujesz jaki potrzebujesz.
Przy zakupie rozrusznika i alternatora Kubota D1105 podaj nam pełne dane z numerem seryjnym, które odczytasz ze starego.
Doładowanie z osobno napędzanej sprężarki, która otrzymuje napęd najczęściej od silnika elektrycznego, stosowane jest rzadko i tylko w silnikach przemysłowych ustawionych w elektrowniach. Do zalet tego systemu doładowania zaliczyć należy możliwość łatwego włączania dmuchawy w dowolnej chwili oraz niezależna od obrotów silnika regulacja obrotów sprężarki, a tym samym jej wydatku i ciśnienia; wadą natomiast jest konieczność użycia długich przewodów zasilających. Ciśnienie otrzymane w takim układzie wystarcza zaledwie do pokonania oporów przepływu. W wielkich czterosuwowych silnikach okrętowych stosowany jest system, w którym tłokową sprężarkę doładowującą tworzy dolna część silnika. Blok cylindrowy składa się z dwóch części, a przestrzeń korbowa oddzielona jest od przestrzeni pompy, zaś trzon tłoka (są to silniki krzyżulcowe) uszczelniony jest od strony przestrzeni korbowej za pomocą dławika. Na każdy obieg silnika pompa doładowująca dwukrotnie zasysa i spręża powietrze.