Panewki wału korbowego Kubota D1105

W sprzedaży panewki wału korbowego do silnika Kubota D1105. Posiadamy panewki Kubota D1105 we wszystkich wersjach, w wymiarach nominalnych STD oraz nadwymiarowe (0,25; 0,50 oraz o wyższym najwymiarze).

W przypadku zakupu panewek udostępniamy wszystkie wymiary konieczne do wykonania szlifu wału.

Zapytaj również o inne części Kubota D1105. Posiadamy m.in. tulejki korbowodowe oraz pierścienie oporowe wału.

Silniki czterosuwowe maja zazwyczaj po dwa przewody na każdy cylinder, przy czym olej doprowadzany jest między pierwszym i drugim pierścieniem tłoka w dolnym martwym położeniu. Silniki dwusuwowe wymagaj a dokładniejszego smarowania. Olej z mechanicznie napędzanych pomp doprowadzany jest do cylindrów w kilku punktach (zwykle 4 lub 6) na obwodzie, mniej więcej w połowie skoku. W celu lepszego rozprowadzenia oleju po gładzi cylindrowej niekiedy wykonuje się na niej lub na tłoku zygzakowały rowek.

Zębate pompy olejowe  znalazły najszersze zastosowanie ze względu na prostą budowę. małą ilość części składowych j niezawodność działania. Aby uzyskać duży wydatek pompy przy małych wymiarach zewnętrznych jej korpusu, przyjmujemy dla kół zębatych stosunkowo dużo moduły przy malej liczbie zębów. np. dla pomp silników samochodowych. To powoduje przeważnie konieczność użycia korygowanego zazębienia. Zazębienie powinno być opracowane starannie, aby nie zachodził przypadek zamykania powitej ilości oleju w przestrzeniach między zębami, co może wywołać nadmierny nacisk na koła i ich osie.