Cewka gaszenia Kubota D1105

Cewka gaszenia do silnika Kubota D1105.

Cewki Kubota D1105 występują w wersji z samą wtyczką albo z kablem.

Możesz zakupić je w naszej firmie stacjonarnie oraz wysyłkowo.

Wałek rozrządu ma trzy czopy łożyskowe. Czop tylny ma średnicę mniejszą niż czop środkowy około 1,38 mm. Czop środkowy ma z kolei średnicę mniejszą niż średnica zewnętrzna tulejki łożyskowej czo­pa przedniego około 4,89 mm. Tulejki łożyskowe środkowa i tylna, wyko­nane z taśmy stalowej wylanej stopem łożyskowym, są wciśnięte w gniazda. Natomiast grubościenna przednia tulejka łożyskowa, wykonana ze stopu alu­miniowego, jest luźno pasowana w gnieździe i wkładana na końcu, po wsunięciu wałka rozrządu na właściwe miejsce. Przednia tulejka łożyskowa służy jednocze­śnie do osiowego ustalenia wałka rozrządu. Dlatego ma ona kołnierz, który za pomocą śrub jest przymocowany do przedniej przegrody skrzyni korbowej. Luz między kołnierzem tulei a piastą koła zębatego osadzonego na końcu wałka rozrządu wynosi 0,1 -f-0,2 mm. Częściej stosuje się ustalenie osio we wałka za pomocą płytki wstawianej między pierwszy czop łożyska, a koło zębate i przytwierdza śrubami do kadłuba silnika.