Cewka gaszenia do silnika Kubota D1105.
Cewki Kubota D1105 występują w wersji z samą wtyczką albo z kablem.
Możesz zakupić je w naszej firmie stacjonarnie oraz wysyłkowo.
Wałek rozrządu ma trzy czopy łożyskowe. Czop tylny ma średnicę mniejszą niż czop środkowy około 1,38 mm. Czop środkowy ma z kolei średnicę mniejszą niż średnica zewnętrzna tulejki łożyskowej czopa przedniego około 4,89 mm. Tulejki łożyskowe środkowa i tylna, wykonane z taśmy stalowej wylanej stopem łożyskowym, są wciśnięte w gniazda. Natomiast grubościenna przednia tulejka łożyskowa, wykonana ze stopu aluminiowego, jest luźno pasowana w gnieździe i wkładana na końcu, po wsunięciu wałka rozrządu na właściwe miejsce. Przednia tulejka łożyskowa służy jednocześnie do osiowego ustalenia wałka rozrządu. Dlatego ma ona kołnierz, który za pomocą śrub jest przymocowany do przedniej przegrody skrzyni korbowej. Luz między kołnierzem tulei a piastą koła zębatego osadzonego na końcu wałka rozrządu wynosi 0,1 -f-0,2 mm. Częściej stosuje się ustalenie osio we wałka za pomocą płytki wstawianej między pierwszy czop łożyska, a koło zębate i przytwierdza śrubami do kadłuba silnika.