W ofercie pompa wody do silnika Kubota D1105.
Pompa wodna Kubota D1105 dostępna na miejscu. Można zakupić ją stacjonarnie lub wysyłkowo. W razie braku w naszym magazynie – sprowadzana jak najszybciej.
Podczas zamawiania pompy wody Kubota D1105 podaj nam oznaczenie silnika oraz wyślij zdjęcie.
Wspólna dla wszystkich cylindrów głowica składa się z części dolnej i górnej. Z jednej strony dolnej części głowicy mieszczą się komory wstępne wraz z wtryskiwaczami i świecami żarowymi, natomiast z drugiej strony wyprowadzone są kanały wydechowe. Ze względu na brak miejsca kanały ssące wyprowadzono są ¡przez górną część głowicy, która stanowi poza tym osłonę rozrządu. Każdy cylinder ma jeden zawór ssący i jeden wydechowy.
Kadłub składa się z trzech części: bloku cylindrowego wraz z górną częścią skrzyni korbowej, dolnej części skrzyni korbowej i oddzielnie odlanej miski olejowej. Podział skrzyni korbowej przebiega po osi wału korbowego, a cylindry odlane są łącznie z blokiem. Pokrywy łożysk zamocowane są w zasadzie,a pomocą dwóch śrub i dodatkowo ustalone i zabezpieczone za pomocą dwóch dalszych śrub. Przednia cześć kadłuba zaopatrzona jest w osłonę napędu rozrządu z odejmowaną pokrywą. Wałek rozrządczy, pięciokrotnie ułożyskowany w kadłubie, jest tak umieszczony, że dla napędu nie wymaga koła pośredniego. Na kadłubie prze-widziane są odpowiednie odlewy dla zamocowania prądnicy, rozrusznika i pompy wtryskowej.