Pierścienie tłokowe Kubota D1105 w ofercie naszej firmy dla tłoków nominalnych oraz nadwymiarowych. Do pierścieni Kubota D1105 proponujemy również tłoki oraz inne części zamienne.
Pierścienie Kubota D1105 dostarczane kurierem na terenie całego kraju. Możesz też odebrać je osobiście.
Pewien przełom w budowie silników spalinowych miał spowodować silnik z tłokiem wirującym, którego głównymi zaletami są zwartość budowy i mała masa przypadająca na jednostkę mocy. Idea budowy silnika z tłokiem wirującym sięga końca XIX wieku, jednakże nie mogła być ona zrealizowana głównie ze względu na trudności uszczelnienia tłoka. Dopiero w 1957 r., po trzydziestoletnich próbach i doświadczeniach, udało się niemieckiemu inżynierowi F. Wan- klowi, wspólnie ze znaną firmą samochodową NSU, zbudować zadowalająco pracujący silnik z tłokiem wirującym. Silnik ten znalazł zastosowanie w seryjnie produkowanych samochodach tej firmy. Z silnikiem Wankla wiązano duże nadzieje i nad jego doskonaleniem były prowadzone prace w różnych krajach. Jednakże duży postęp techniczny i technologiczny w budowie klasycznych silników tłokowych spowodował, że silnik Wankla przestał być dla nich konkurencyjny.