Posiadamy w ofercie pompe wtryskową Kubota D722. Oferujemy wszystkie typy pomp wtryskowych oraz części zamienne Kubota D722 do regeneracji pomp wtryskowych.
Zajmujemy się również regeneracją pomp wtryskowych, w tym pompy wtryskowej Kubota D722.
Ze względu na bardzo małą ilość paliwa (setne części grama) przypadającą na jeden cylinder podczas jednego cyklu pracy wszystkie części składowe pompy wtryskowej muszą być wykonane bardzo dokładnie. Pompa wtryskowa ma nie tylko odmierzać te bardzo małe ilości paliwa, lecz musi dostarczać je do cylindra pod odpowiednio wysokim ciśnieniem i w odpowiednim czasie.
Żeby uzmysłowić sobie, jak wysokim wymaganiom powinna odpowiadać pompa wtryskowa, rozpatrzmy dla przykładu jednocylindrowy silnik rozwijający moc 11 kW przy prędkości obrotowej 2000 obr/min. Aby silnik ten mógł rozwinąć moc maksymalną, do cylindra trzeba dostarczyć 70 mm3 paliwa na jeden suw pracy. Moneta dziesięciogroszowa ma objętość 300 mm3, zatem objętość paliwa wtryskiwanego do cylindra przy maksymalnej mocy jest nieco mniejsza niż objętość czwartej części tej monety. Na biegu jałowym silnika dawka wtryskiwanego paliwa wynosi zaledwie 15 mm3. Taka ilość paliwa powinna być wtryśnięta do cylindra w ciągu 1/6000 s. Dopuszczalne odchyłki dawki paliwa wynoszą 2%, a kąt początku wtrysku nie może różnić się więcej niż o 30′ obrotu wału korbowego, co odpowiada czasowi 0,00004 s przy maksymalnej prędkości obrotowej.