Termostat Kubota V2607 w ofercie naszej firmy. Skontaktuj się z nami w celu sprawdzenia dostępności termostatu Kubota V2607.
Termostat Kubota V2607 odpowiada za utrzymanie temperatury pracy silnika. Jest ważnym elementem występującym w silniku.
Rozrządem nazywamy mechanizm sterujący dolotem świeżej mieszanki lub powietrza do cylindra i wylotem spalin. W silnikach czterosuwowych rozróżniamy dwa zasadnicze rodzaje rozrządu: rozrząd suwakowy i rozrząd zaworowy.
W rozrządzie suwakowym suwak przysłania i odsłania okna, łączące przestrzeń roboczą cylindra zc źródłem czynnika lub z otaczającą atmosferą. Pod względem konstrukcyjnym rozróżnia się suwaki o ruchu postępowo-zwrotnym i obrotowym. Rozrząd suwakowy prawie wcale nie znajduje obecnie zastosowania.
Obecnie powszechnie jest stosowany rozrząd zaworowy, w którym do okresowego łączenia przestrzeni roboczej silnika na przemian ze zbiornikiem czynnika i z otaczającą atmosferą stosuje się zawory. W silniku czterosuwowym każdy cylinder ma zwykle dwa zawory — dolotowy i wylotowy. Aby zwiększyć współczynnik napełnienia cylindra i obniżyć średnią temperaturę zaworów, w jednym cylindrze stosuje się czasem dwa zawory dolotowe i jeden wylotowy lub dwa zawory dolotowe i dwa wylotowe.
Pracą zaworów sterują odpowiednio ukształtowane krzywki wałka rozrządu. Zależnie od usytuowania wałka rozrządu i układu zaworów krzywki mogą bezpośrednio działać na zawory lub za pośrednictwem takich części, jak popychacze, dźwignie i drążki.