Głowica silnika Kubota V2607

Regenerowane oraz nowe głowice silnika Kubota V2607 oferowane przez naszą firmę. Zadzwoń i dowiedz się czy głowica Kubota V2607 dostępna jest na miejscu.

Głowica silnika Kubota V2607

Możesz też zamówić u nas do silnika Kubota V2607 zawory głowicy, gumki uszczelniające lub uszczelniacze zaworowe.

W razie pytań zadzwoń albo napisz maila.

Kadłub spełnia rolę szkieletu silnika, służy za podparcie silnika przy zamocowaniu go do fundamentu, ramy podwozia lub łoża płatowca.

Kadłub silnika spalinowego składa się zasadniczo z dwóch części: bloku cylindrowego i skrzyni korbowej, jednak nic należy tego rozumieć w ten sposób, że te dwie części wykonywano są zawsze jako oddzielne, jak również. że nic ma innego lub dalej idącego podziału silnika.

Blok cylindrowy jest to górna część kadłuba składająca się z właściwego cylindra oraz pluszcza wodnego, ograniczonego od góry i od dołu górną i dolną płytą kadłuba. Cylinder może być odlany łącznic z blokiem albo wykonany jako od¬dzielna wsławiana tuleja cylindrowa. W silnikach chłodzonych powietrzem (lotniczych i motocyklowych) właściwy blok cylindrowy nie istnieje. W silnikach tych cylindry zamocowane są bezpośrednio do skrzyni korbowej.