Termostat Kubota V1903 w ofercie naszej firmy. Skontaktuj się z nami w celu sprawdzenia dostępności termostatu Kubota V1903.
Termostat Kubota V1903 odpowiada za utrzymanie temperatury pracy silnika. Jest ważnym elementem występującym w silniku.
Od strony komory korbowej tuleję uszczelnia się za pomocą cienkich podkładek z blachy miedzianej lub aluminiowej, włożonych pod kołnierz znajdujący się w dolnej części tulei. Kadłub silnika jest w tym przypadku jeszcze prostszy, ponieważ zbędna jest górna płyta. Dzięki temu chłodzenie górnej części tulei jest lepsze. Wadą tej konstrukcji jest mała sztywność oraz brak możliwości swobodnego wydłużania się tulei pod wpływem: wzrostu temperatury, co może powodować odkształcenie i nienormalne zużywanie się tulei. Z tego’ powodu tuleje z kołnierzem w dolnej części są stosowane tylko w silnikach z zapłonem iskrowym i to raczej w silnikach mniejszej mocy.
Aby zapewnić dostateczną szczelność części roboczej cylindra, tuleje cylindrowe wystają 0,05h-0,10 mm ponad górną płaszczyznę kadłuba. Wysokość tę można regulować podkładkami odpowiedniej grubości wkładanymi pod kołnierz tulei. Dzięki nieco większemu ściśnięciu uszczelki podgłowicowej na kołnierzu tulei cylindrowej otrzymuje się lepsze uszczelnienie komory spalania.