Uszczelniacz wału Kubota F2302-DI

Uszczelniacz wału korbowego do silnika Kubota F2302-DI, który znalazł zastosowanie w miniładowarkach, minikoparkach, koparkach. Uszczelniacz wału Kubota F2302-DI dostępny od ręki.

Wszystkie wersje simeringów dostępne u nas. Uszczelniacze wału korbowego do silnika Kubota F2302-DI (od strony koła zamachowego) oraz simering przód (od strony koła pasowego).

Oprócz uszczelniaczy wału korbowego do silnika Kubota F2302-DI sprzedajemy także inne części np.: termostaty, głowice, bloki silnika, pompy paliwa, tłoki, tuleje itp.

W razie jakichkolwiek pytań skontaktuj się z nami.

Czy wiesz że…

Nowo otrzymany wózek podlega sprawdzeniu pod względem kompletności zespołów i wyposażenia oraz dokumentów, kontroli stanu technicznego po transporcie w celu wykrycia ewentualnych uszkodzeń. Ponadto konieczne jest: sprawdzenie plomb fabrycznych (np. pompa wtryskowa, wałek napędu licznika motogodzin, zawory ograniczające ciśnienie i udźwig, regulator prądnicy), zdjęcie opakowania i usunięcie czasowych zabezpieczeń antykorozyjnych (stosowanych na okres transportu), uruchomienie akumulatora lub baterii, ewentualny montaż wózka, jeżeli jego transport odbywał się w stanie częściowo zdemontowanym, wykonanie czynności obsługi codziennej na postoju, połączone ze smarowaniem całego wózka (wszystkie miejsca smarowania). uruchomienie wózka i wykonanie czynności obsługi codziennej w ruchu. Pierwsze uruchomienie wózka i wykonanie obsługi codziennej oraz smarowanie powinno się odbywać w obecności osoby nadzorującej pracę kierowcy oraz przedstawiciela serwisu lub warsztatu naprawczego. Zabiegom docierania podlega wózek nowy oraz po naprawie głównej. Docieranie to praca wózka przy zmniejszonym obciążeniu z jednoczesną zwiększoną częstotliwością smarowania. Zjawiska zachodzące podczas docierania oraz skutki pominięcia zabiegów docierania najłatwiej jest prześledzić analizując tarcie powierzchni współpracujących elementów. Powierzchnie po obróbce w zakładzie wytwórczym mają (w dużym powiększeniu) wiele ostrych występów i nierówności. Pomiędzy współpracującymi powierzchniami znajduje się olej lub smar. Niewielki nacisk obu powierzchni i wzajemny ich ruch powoduje obłamywanie i zdzieranie wierzchołków tylko najwyższych nierówności. W ten sposób tworzą się stopniowo nowe powierzchnie o znacznie większym polu styku. Stopniowe zwiększanie nacisku powoduje dalsze wyrównywanie powierzchni, ale już w coraz mniejszym stopniu. Częsta wymiana oleju lub smaru usuwa z przestrzeni tarcia drobne cząstki przez co proces zdzierania szybko się zmniejsza i w końcowym okresie docierania uzyskuje normalną szybkość, zapewniającą na długi okres użytkowania wymaganą wielkość luzów.