Korbowód Kubota F2302-DI

Korbowód Kubota F2302-DI silnika, który pracuje w maszynach przemysłowych. Wszystkie części zamienne do silników Kubota F2302-DI dostępne od ręki.

Tulejka korbowodu Kubota F2302-DI

Tulejka korbowodowa Kubota F2302-DI. Tulejka korbowodowa Kubota F2302-DI, tulejki korbowodowe Kubota F2302-DI.

Oprócz korbowodu do silnika Kubota F2302-DI sprzedajemy także inne części np.: panewki, termostaty, głowice, pompy paliwa, tłoki, tuleje itp.

Zapytaj również o panewki do tego korbowodu.

W razie jakichkolwiek pytań skontaktuj się z nami.

Czy wiesz że…

Olej i smar nie są w stanie wytworzyć ciśnienia w szczelinach, odciążającego chociaż częściowo zwiększone naciski a nierówności wchodzą głębiej w szczeliny. Wzajemny ruch powierzchni (wymuszony napędem) powoduje odłamywanie dużych cząstek nierówności, rozkruszanych następnie na drobniejsze. Wytwarza się przy tym duża ilość ciepła, która może w skrajnym przypadku podnieść temperaturę do wielkości, przy której olej lub smar tracą swoje własności smarujące. Dalszy przebieg zjawisk odbywa się w tym przypadku tak jak bez smarowania, tj. następuje zatarcie. Przy większych luzach współpracujących elementów powierzchnie ich unoszą się przy rozdrabnianiu cząstek. Samo rozdrabnianie przebiega w łagodniejszych warunkach, jeśli jest środek smarujący, a cząstki są szybciej usuwane. W rezultacie nastąpi również dotarcie, ale przy znacznie większych luzach – z mniejszym zapasem na ich wzrost w czasie normalnej eksploatacji. Trwałość takich elementów (liczona do czasu uzyskania maksymalnego luzu) będzie mniejsza, a samo zużycie określa się mianem przyspieszonego lub przedwczesnego.