Zestaw uszczelek Kubota F2302-DI

Zestaw uszczelek Kubota F2302-DI silnika, który znalazł zastosowanie w maszynach z branży budowlanej, minikoparkach, miniładowarkach, koparkach kołowych.

Oprócz pełnych zestawów uszczelek do silnika Kubota F2302-DI oferujemy również takie uszczelki jak: uszczelniacz wału korbowego, uszczelka klawiatury (uszczelka pokrywy zaworowej), uszczelka kolektora, uszczelniacze zaworowe.

Sprawdź ofertę naszej firmy na uszczelki Kubota F2302-DI posiadamy również inne części, takie jak: panewki wału korbowego, pierścienie tłokowe, pompa paliwa, filtry silnika, świece zapłonowe iskrowe, głowica silnika, uszczelniacze wału itp.

Czy wiesz że…

Stany niebezpieczne dotyczą więc tych sytuacji, podczas których wózek jest w ruchu i występuje działanie sił dynamicznych. Każdy prototyp wózka poddawany jest pełnym badaniom stateczności przed dopuszczeniem go do produkcji. Badania stateczności, np. wózków podnośnikowych czołowych, obejmują cztery próby na płycie wychylnej, pozorujące pracę wózka w czterech wymienionych wyżej przypadkach. W czasie poszczególnych prób wózek nie może utracić stateczności przy określonych normami kątach nachylenia płyty. W podobny sposób badana jest stateczność innych typów i odmian wózków. Stateczność wózka podnośnikowego określona tą metodą zapewnia bezpieczeństwo przy zachowaniu następujących, tzw. normalnych, warunków pracy. Zagadnienie stateczności wózków jest dość złożone i kryje w sobie wiele zagrożeń bezpieczeństwa pracy. Konieczne jest jednak zrozumienie i znajomość tego problemu. Każde naruszenie omawianych zaleceń i zasad może doprowadzić do wywrócenia wózka. Muszą być one w czasie pracy bezwzględnie przestrzegane także i w razie stosowania innych odmian wózków podnośnikowych. Przy podejmowaniu ładunku należy pamiętać o poziomym ustawieniu wideł i konieczności ich wsunięcia w paletę na całą długość aż do oparcia ładunku o czoło wideł. Dojazd do sterty powinien być wykonany płynnie i na minimalnej prędkości, aby uniknąć najechania wózka na stertę lub uderzenia ładunku końcami wideł. Prędkość jazdy podczas skrętu powinna być zredukowana do wielkości nie naruszającej stateczności. Przy zjazdach wózka obciążonego z ramp i pochyłości należy jechać tyłem.