Tłoki Kubota F2302-DI

Tłoki Kubota F2302-DI silnika, który znalazł zastosowanie w maszynach budowlanych, minikoparkach, miniładowarkach, koparkach kołowych.

Dostępne tłoki nominalne i nadwymiarowe lub tuleje silnika, w zależności od wersji. Tłoki, sworznie oraz pierścienie silnika Kubota F2302-DI z maszyn rolniczych.

Oferujemy wszystkie rodzaje tłoków, pierścieni Kubota F2302-DI. Wszystkie wersje tłoków dostępne u nas na magazynie.

Posiadamy wszystkie części do układu tłokowo-korbowego silnika Kubota F2302-DI.

Czy wiesz że…

W wózkach jezdniowych napędzanych spotykamy następujące rodzaje ogumienia:pneumatyczne, gąbczaste, lane (masywy).Ogumienie pneumatyczne stosowane w wózkach jest to przeważnie tzw. ogumienie przemysłowe. Charakteryzuje się ono zwiększoną liczbą przekładek (10 + 14) oraz wysokim ciśnieniem (0,6 -^0,9 MPa). Pozwala na rozwijanie znacznych prędkości jazdy, dość dobrze tłumi wstrząsy i jest mało wrażliwe na mokrą nawierzchnię. Zasadniczą wadą jest podatność na przebicie.Coraz częściej spotyka się ogumienie gąbczaste. Są to opony o kształcie pneumatyków, wypełnione specjalną gąbczastą masą. Mają one wszystkie zalety ogumienia pneumatycznego, ale są dodatkowo bezpieczne w obsłudze i odporne na przebicie.Ogumienie lane, tzw. masywy, jest przeznaczone do pracy na równych, twardych i suchych nawierzchniach oraz wszędzie tam, gdzie istnieje niebezpieczeństwo łatwego przebicia opony pneumatycznej. Dotyczy to np. wydziałów obróbki wiórowej czy też fabryk gwoździ. Należy także pamiętać, że do transportu płynnego metalu mogą być stosowane wyłącznie wózki na masywach.