Pompa paliwa Kubota F2302-DI

Pompa paliwa Kubota F2302-DI silnika, który znalazł zastosowanie w miniładowarkach, minikoparkach, koparkach kołowych. Wszystkie części silnika Kubota F2302-DI dostępne od ręki, z naszego magazynu.

W naszej ofercie wersja pompki mechanicznej, jak i pompy na wałek rozrządu.

W razie jakichkolwiek pytań skontaktuj się z nami.

Czy wiesz że…

Po uruchomieniu silnika spalinowego zaleca się odczekanie kilku minut aż do jego rozgrzania, po czym można go dopiero obciążać, tj. zacząć pracę. Pełne obciążenie zimnego jeszcze silnika powoduje zwiększone jego zużywanie. Jazda wózka powinna być płynna, bez zrywów i ostrych skrętów, a trasę przejazdu należy tak dobierać, aby ominąć widoczne nierówności. Pozwoli to na uniknięcie zwiększonych obciążeń dynamicznych (tj. sił wynikających z bezwładności mas), [przyspieszających zużycie elementów i zespołów wózka oraz zmniejszy zużycie paliwa i ogumienia kół jezdnych. Prędkość jazdy należy dostosować do warunków otoczenia (rodzaj nawierzchni, stan ogumienia, warunki atmosferyczne) tak, aby przy ewentualnym hamowaniu nie stracić panowania nad ruchem wózka. Należy unikać gwałtownego hamowania, gdyż może ono spowodować poślizg kół lub utratę stateczności (wózki podnośnikowe). Takie hamowanie powoduje też szybsze zużycie ogumienia i hamulców, a ponadto może doprowadzić do uszkodzenia ładunku. Do holowania wózek wyposażony jest w zaczep. Linką można holować tylko wózek, który ma sprawne hamulce. W pozostałych przypadkach należy obowiązkowo używać holu (łącznika) sztywnego. Ciągnięcie załadowanych przyczep jest dopuszczalne pod warunkiem odpowiedniej skuteczności hamulców, zdolnej do zatrzymania całego zestawu na określonej drodze hamowania. Z reguły wózki (poza ciągnikowymi) nie są do tego przystosowane. Instrukcja obsługi powinna określać wyraźnie dopuszczalną masę ciągniętego zestawu. Jeżeli tego nie precyzuje, nie należy używać wózka do ciągnięcia przyczep.