Części Kubota F2302-DI

W ofercie naszego sklepu posiadamy wszystkie części zamienne silnika Kubota F2302-DI, który można spotkać w maszynach budowlanych. Części Kubota F2302-DI dostępne od ręki.

Części Kubota F2302-DI z maszyn budowlanych

Części Kubota F2302-DI – maszyny budowlane

W naszym asortymencie mamy takie części do silnika Kubota F2302-DI jak:

  • tłoki
  • panewki
  • pierścienie
  • uszczelki głowicy
  • komplety uszczelek
  • korbowody
  • cewki gaszenia
  • świece żarowe
  • głowice
  • filtry
  • pompy wody
  • pompy oleju
  • pompy paliwa
  • wtryskiwacze
  • uszczelniacze wału
  • uszczelniacze zaworowe

Silniki Kubota F2302-DI można spotkać w maszynach budowlanych, rolniczych. Mamy wszystkie części zamienne do silników Kubota F2302-DI.

Części Kubota F2302-DI dostępne z naszego magazynu.

Skontaktuj się z nami jeśli potrzebujesz części do silnika Kubota F2302-DI.

Czy wiesz że…

Przy metodzie stałego napięcia ładowanie rozpoczyna się po włączeniu prostownika do sieci, a jeżeli ma on zegar z Części Kubota F2302-DI z maszyn rolniczychwyłącznikiem, to dopiero po wychyleniu pokrętła zegara z pozycji „0″. W pierwszych minutach ładowania należy kontrolować natężenie prądu. Powinno ono zmniejszać się stopniowo. W niektórych prostownikach początkowa wartość natężenia prądu może być większa niż maksymalny prąd ładowania dla danej baterii lub akumulatora. Stan ten nie może utrzymywać się dłużej niż kilka minut. Jeżeli w tym czasie natężenie prądu nie zmniejszy się do wartości maksymalnego prądu ładowania, należy zanotować wskazania woltomierza i wyłączyć zasilanie prostownika. Jest to sytuacja awaryjna. Przy prawidłowym przebiegu początku ładowania dalsza kontrola jest potrzebna tylko w końcowej fazie ładowania, tj. po rozpoczęciu gazowania. Kontrola polega na sprawdzeniu stanu naładowania akumulatora lub baterii. Jeżeli prostownik wyposażony jest w zegar z wyłącznikiem, to kontrola jest zbędna, a wyłączenie prostownika nastąpi automatycznie po upływie nastawionego czasu, liczonego od momentu uzyskania przez ogniwa napięcia 2,4 V. Prostowniki zabudowane w wózkach są przystosowane wyłącznie do doładowywania danej baterii, stosowanej w tym wózku. Ładowanie odbywa się metodą stałego napięcia, a zatem formowanie, ładowanie wyrównawcze i odsiarczające wymaga zastosowania innego prostownika. Uruchomienie prostownika polega na włączeniu go do sieci i ustawieniu czasu końcowej fazy ładowania, po upływie którego zasilanie prostownika zostanie wyłączone automatycznie. W przypadku utrzymywania się zbyt dużego prądu ładowania należy wyłączyć prostownik z sieci. Na okres ładowania pokrywy baterii i prostownika powinny być odchylone lub zdjęte, aby zapewnić najlepsze chłodzenie prostownika.