Posiadamy w ofercie pompe wtryskową Kubota V2003. Oferujemy wszystkie typy pomp wtryskowych oraz części zamienne Kubota V2003 do regeneracji pomp wtryskowych.
Zajmujemy się również regeneracją pomp wtryskowych, w tym pompy wtryskowej Kubota V2003.
W miarę wzrostu obciążenia silnika trzeba zwiększyć ilość wtryskiwanego paliwa. Dawka wtryskiwanego paliwa bywa czasem zbyt duża, aby mogło ono ulec całkowitemu spaleniu, gdyż ilość powietrza zawartego w cylindrze jest ograniczona. Powoduje to powstawanie nagaru, dymienie i przegrzanie silnika wskutek przewlekłego spalania. W celu uniknięcia tego zjawiska stosuje się ograniczniki ilości wtryskiwanego paliwa.
Gdy obciążenie silnika nagle zmaleje, prędkość obrotowa silnika szybko wzrasta i może przekroczyć dopuszczalną wartość, zwłaszcza że większość pomp wtryskowych ma tzw. wzrostową charakterystykę. Oznacza to, że przy stałym nastawieniu zębatki dawka wtryskiwanego paliwa wzrasta ze wzrostem prędkości obrotowej silnika, wskutek większego dławienia wypływu paliwa przez otwór przelewowy cylinderka pompy wtryskowej. Zatem im większa będzie prędkość obrotowa silnika nie obciążonego, tym większa będzie dawka wtryskiwanego paliwa, co oczywiście prowadzi do rozbiegania silnika. Natomiast na biegu jałowym silnika, gdy prędkość obrotowa zmaleje, wydajność pompy również spadnie i silnik się zatrzyma.