Uszczelka pompy wody Kubota V1902

Uszczelka pompy wody do Kubota V1902. Uszczelka pod pompę wody Kubota V1902 dostępna w naszym serwisie.

W silnikach z zapłonem samoczynnym podgrzewa się niekiedy zasysane do cylindra powietrze, lecz tylko w ciągu krótkiego czasu, dla ułatwienia rozruchu. Jednakże podczas normalnej pracy silnika wchodzące do cylindra powietrze ogrzewa się od gorącego zaworu i od części przewodów ssących, stykających się bezpośrednio z gorącym cylindrem. W wyniku tego podgrzewania temperatura powietrza wchodzącego do cylindrów jest większa o 10-30° C od temperatury otoczenia.W wyniku dalszego podgrzewania ładunku przez ścianki cylindra oraz pozostałe w cylindrze spaliny, temperatura gazów w cylindrze przy końcu suwu ssania wynosi w silnikach z zapłonem iskrowym na 70-130°C, w silnikach z zapłonem samoczynnym. Niższa temperatura ta w silnikach z zapłonem samoczynnym jest spowodowana niższą temperaturą gazów wylotowych i mniejszym wpływem pozostałych w cylindrze spalin.