Termostat Kubota V1902

Termostat Kubota V1902 w ofercie naszej firmy. Skontaktuj się z nami w celu sprawdzenia dostępności termostatu Kubota V1902.

Termostat Kubota V1902 odpowiada za utrzymanie temperatury pracy silnika. Jest ważnym elementem występującym w silniku.

Dolna część tulei jest osadzona w cylindrycznym gnieździe kadłuba silnika i uszczelniona za pomocą dwóch pierścieni gumowych, włożonych w od­powiednie rowki. W przekroju poprzecznym gumowe pierścienie mają średnicę nieco większą od głębokości rowków. Po włożeniu tulei ulegają ściśnięciu, wskutek czego dobrze uszczelniają miejsce styku tulei z gniazdem. Między rowkami, w których osadza się te pierścienie często wykonuje się dodatkowy rowek służący do odprowadzenia wody, która ewentualnie przesączy się przez górny pierścień. Rowek ten ma odprowadzenie na zewnątrz kadłuba.

Tuleje mokre z kołnierzem oporowym w górnej części, ze względu na dobre osadzenie w kadłubie silnika, są powszechnie stosowane w silnikach z zapło­nem samoczynnym, w których występują duże naciski na gładź cylindrową. Tuleja taka ma jeszcze tę dodatkową zaletę, że może swobodnie wydłużać się, nie powodując dodatkowych naprężeń. Wadą jej jest nieco utrudnione odpro­wadzanie ciepła w górnej części, w miejscu osadzenia kołnierza.