Zawór ssący i zawór wydechowy Kubota V1902

Oferujemy zawór ssący i zawór wydechowy Kubota V1902. Podczas składanie zamówienia mailowo lub telefonicznie, podaj nam wymiary starych zaworów Kubota V1902.

Zawory głowicy Kubota V1902

Możesz u nas zakupić również uszczelniacze zaworów  oraz prowadnice zaworowe Kubota V1902.

W silnikach, w których regulacja chwili zapłonu odbywa się drogą zmiany kąta rozpylenia, istnieje specjalna gruszka żarowa, w kształcie naczynia cylindrycznego ze stożkowym przejściem do chłodzonej głowicy. Naprzeciw głowicy wkręcony jest wtryskiwacz, pozwalający regulować wielkość kąta stożka rozpylania paliwa przez wkręcanie lub wykręcanie iglicy wtryskiwacza. Do togo celu służy, widoczne na rysunku, odpowiednie kółko. Przy niedużym kącie stożka rozpylania niemal cała dawka wtryśniętego paliwa dostaje się do nagrzanej przestrzeni w rozżarzonej, walcowi. W części gruszki umożliwiającej utrzymanie odpowiedniej temperatury, a tym samym normalnej pracy podczas biegu jałowego. Przy zwiększeniu obciążenia obracając kółkiem wtryskiwacza zwiększamy kąt stożka rozpylenia, większa część paliwa trafia na stożkową część gruszki posiadającą znacznie niższą temperaturę. W ten sposób zapobiegamy nad-miernemu wzrostowi temperatury gruszki, który powoduje zbyt wczesny zapłon.