Wieniec rozrusznika koła zamachowego Kubota V1702

Wieniec rozrusznika Kubota V1702 oraz całe koło zamachowe do tego silnika. Przed złożeniem zamówienia na wieniec koła zamachowego Kubota V1702 podaj wymiary wieńca (średnica oraz szerokość) oraz ilość zębów wieńca.

Przykładem zwartej budowy skrzyni korbowej może być czterocylindrowego silnika ulożyskowany jest tylko na mają kształt tulei. Wał korbowy jest wsuwany z jednej tylnej łożysko przy kole zamachowym jest osadzone w odpowiednio dużej pokrywie przykręconej do czołowej ścianki skrzyni korbowej. Zastosowanie dzielonych wałów korbowych ułożyskowanych na łożyskach tocznych umożliwia budowę tunelowej skrzyni korbowej. Konieczne są tylko w danym przypadku otwory umożliwiające dostęp do łożysk korbowych. W silniku otwory te są zamknięte wspólną pokrywą, tworzącą jednocześnie miskę olejową. W skrzyni korbowej znajdują się łożyska główne wału korbowego w przypadku użycia łożysk ślizgowych do silnika wielocylindrowego z reguły są one dzielone. Górna część łożyska, tzw. oprawa łożyska, jest wykonana w odlewie kadłuba, dolna
zaś część łożyska, zwana pokrywą, jest przymocowana najczęściej dwiema mocnymi śrubami.