W ofercie pompa wody do silnika Kubota V1702.
Pompa wodna Kubota V1702 dostępna na miejscu. Można zakupić ją stacjonarnie lub wysyłkowo. W razie braku w naszym magazynie – sprowadzana jak najszybciej.
Podczas zamawiania pompy wody Kubota V1702 podaj nam oznaczenie silnika oraz wyślij zdjęcie.
Kształt i konstrukcja komory spalania mają podstawowe znaczenie dla prawidłowego procesu spalania. Komora spalania powinna być jak najbardziej zwarta, by skrócić w ten sposób drogę płomienia od świecy do najdalszego zakątka komory. Świeca zapłonowa powinna być umieszczona jak najbliżej najgorętszego punktu komory spalania (zawór wylotowy), w celu zapalenia najpierw najgorętszej części mieszanki. Część mieszanki najbardziej oddalona od świecy zapłonowej, a więc spalająca się na ostatku, powinna mieć jak najniższą temperaturę, czyli powinna być dobrze chłodzona.
Wykonanie tłoka i głowicy ze stopu lekkiego, o znacznie większej przewodności cieplnej niż żeliwo, umożliwia podwyższenie stopnia sprężania bez żadnych ujemnych skutków dla przebiegu procesu spalania i bez dodatkowych wymagań co do jakości paliwa.
Przez zmniejszenie kąta wyprzedzenia zapłonu (przy ustalonym kształcie komory spalania i przy zastosowaniu tego samego paliwa) można spowodować ustąpienie detonacji, powoduje to jednakże spadek mocy silnika i wzrost zużycia paliwa.