Termostat Kubota V1702

Termostat Kubota V1702 w ofercie naszej firmy. Skontaktuj się z nami w celu sprawdzenia dostępności termostatu Kubota V1702.

Termostat Kubota V1702 odpowiada za utrzymanie temperatury pracy silnika. Jest ważnym elementem występującym w silniku.

Sucha tuleja cylindrowa jest osadzana w cylindrze z wciskiem. Powinna ona dokładnie przylegać do ścianek cylindra, w przeciwnym razie gładź cylin­drowa będzie nierównomiernie chłodzona. Dla ułatwienia montażu w dolnej części tuleja ma zwykle stożkową powierzchnię zewnętrzną. Wstawianie tulei do cylindra można ułatwić przez jej oziębienie. Jako środka chłodzącego naj­częściej używa się zestalonego dwutlenku węgla, tzw. suchego lodu.

Zastosowanie mokrych tulei cylindrowych upra­szcza konstrukcję kadłuba. Ponadto ułatwiają one naprawy silnika, ponieważ mogą być całkowicie obrobione i dokładnie wykończone przed osadzeniem ich w kadłubie, a do ich montażu niepotrzebne są żadne specjalne przyrządy ani urządzenia. Grubość ścianki mokrej tulei cylindrowej wynosi (0,06 -f-0,75) D umożliwia jednorazowe przetoczenie tulei podczas naprawy silnika. Mokra tuleja cylindrowa styka się bezpośrednio z cieczą chłodzącą, musi więc być uszczelniona w górnej i dolnej części, aby uniemożliwić przedostawanie się cieczy chłodzącej do komory spalania i komory korbowej.