W sprzedaży rozrusznik i alternator Kubota V1702. Posiadamy rozruszniki i alternatory Kubota V1702 regenerowane oraz używane. Sam decydujesz jaki potrzebujesz.
Przy zakupie rozrusznika i alternatora Kubota V1702 podaj nam pełne dane z numerem seryjnym, które odczytasz ze starego.
Rozrusznik elektryczny, którego zasadniczą częścią składową jest silnik elektryczny, znalazł szerokie zastosowanie przy silnikach samochodowych i lotniczych. Przy jednakowych objętościach skokowych dla silnika z zapłonem samoczynnym potrzebny jest rozrusznik o 3 – 4-krotnie większej mocy niż dla silnika z zapłonem iskrowym. W przypadku silnika samochodowego koło zamachowe ma pierścień zębaty (lub rzadziej zęby nacięte na obwodzie koła), który zazębia się z małym kółkiem zębatym rozrusznika. W silnikach lotniczych rozrusznik połączony jest z wałem korbowym silnika za pomocą sprzęgła.
Przekładnia między rozrusznikiem i silnikiem musi spełniać następujące warunki: włączać się samoczynnie przy rozpoczęciu rozruchu, wyłączać się w czasie normalnej pracy silnika, łagodzić uderzeniu kół zębatych w chwili włączania, uniemożliwiać napędzanie twornika rozrusznika.