Pompa wody Kubota D1503

W ofercie pompa wody do silnika Kubota D1503.

Pompa wodna Kubota D1503 dostępna na miejscu. Można zakupić ją stacjonarnie lub wysyłkowo. W razie braku w naszym magazynie – sprowadzana jak najszybciej.

Podczas zamawiania pompy wody Kubota D1503 podaj nam oznaczenie silnika oraz wyślij zdjęcie.

Tłoki. Pomijając już wymiary, które z reguły w silnikach krzyżulcowych są znacznie większe niż w silnikach bezkrzyżulcowych, zasadnicza różnica w budowie tłoków tych dwóch typów silników wynika stąd, że tłoki silników bez wodzika przenoszą boczne naciski na gładź cylindrową oraz tworzą przegubowe połączenie z korbowodom. zaś tłoki silników krzyżulcowych nie przenoszą tych nacisków. Wysokie naprężenia cieplne tłoków posiadających duże wy-miary’ wymagają ich chłodzenia we wszystkich przypadkach. Wprawdzie woda daje lepsze niż olej wyniki chłodzenia, jednak trudność utrzymania tej szczelności, a szczególnie odseparowania wody od obiegu olejowego, skłania konstruktorów do stosowania jej raczej tylko do Huków silników dwustronnie działających. W silnikach chłodzonych woda morską, ze względu na wydzielające się z niej sole oraz wzmożoną korozję, która może doprowadzić do przegrzania tłuka i zniszczenia przez korozję tłoka i trzona, tłok chłodzony jest przez specjalny obieg wody słodkiej.