Pompa oleju Kubota D1503

Nasza firma oferuje pompy oleju do silnika Kubota D1503. Pompa oleju Kubota D1503 wysyłana do klienta na terenie całej Polski. Można również odebrać osobiście.

Pompy oleju Kubota D1503 dostępne od ręki bądź na zamówienie. Posiadamy też inne części zamienne do silnika.

Komora wstępna ma kształt wydłużony i może być umieszczona centralnie w osi cylindra lub położona z boku, przy czym jej oś może być równo­legła do osi cylindra lub nachylona, często pod kątem 45°, Środkowe położenie komory wstępnej jest niedogodne, ponieważ zawory mają wtedy zbyt małe średnice i dla lepszego napełnienia cylindra zachodzi potrzeba stosowania dwóch zaworów dolotowych, a zwykle także i dwóch zaworów wylotowych. Otwory łączące komorę wstępną z komorą główną muszą być tak rozmieszczone, żeby wtryskiwane paliwo rozpraszało się równomiernie po całej komorze głównej.

Paliwo jest wtryskiwane do komory wstępnej 10+40° przed GMP tłoka. Większa część wtryskiwanego paliwa powinna gromadzić się u wylotu komory wstępnej, by możliwie prędko została wdmuchnięta do komory głównej. Dla­tego zbyt duże rozpylenie strumienia paliwa jest niepożądane.