Cewka gaszenia do silnika Kubota D1503.
Cewki Kubota D1503 występują w wersji z samą wtyczką albo z kablem.
Możesz zakupić je w naszej firmie stacjonarnie oraz wysyłkowo.
Stosowany dawniej napęd górnego wałka rozrządu za pomocą stożkowych kół zębatych i wałka zwanego królewskim został obecnie zastąpiony prostym napędem łańcuchowym. W ostatnich latach do napędu rozrządu zaczęto stosować specjalne paski zębate o zębach wewnętrznych, współpracujące z odpowiednimi kołami zębatymi. Zaletą tego rodzaju napędu jest bardzo cicha praca rozrządu. Paski zębate nie wymagają smarowania, pracują na sucho, dlatego przekładnie takie umieszcza się na zewnątrz silnika.
Z wałka rozrządu napęd jest przenoszony na zawory za pomocą elementów pośredniczących. W silniku dolnozaworowym takim elementem pośredniczącym jest popychacz. W silniku górnozaworowym z dolnym wałkiem rozrządu oprócz popychacza niezbędne są ponadto laska popychacza i dźwignia zaworowa. Natomiast w przypadku gdy wałek rozrządu jest umieszczony w głowicy, elementem pośredniczącym jest dźwignia zaworowa.