Wieniec rozrusznika koła zamachowego Kubota D1402

Wieniec rozrusznika Kubota D1402 oraz całe koło zamachowe do tego silnika. Przed złożeniem zamówienia na wieniec koła zamachowego Kubota D1402 podaj wymiary wieńca (średnica oraz szerokość) oraz ilość zębów wieńca.

Skok zaworu dobiera się w ten sposób, żeby powierzchnia przepływu gazów między przylgnią i gniazdem zaworu przy całkowicie otwartym zaworze była równa powierzchni przekroju kanału. Prześwit zaworu przy największym jego w zniesieniu tworzy powierzchnia stożka o tworzącej b — h- coś <p. Zaworów o płaskiej powierzchni uszczelniającej (<p = 0°) nie stosuje się, ze względu na niedostateczną szczelność. Zawory mają zwykle stożkową przylgnię o kącie pochylenia 45° lub 30°, przy czym te ostatnie stosuje się przeważnie w silnikach górno zaworowych. Powierzchnie przelotowa zaworu oblicza się z warunku ciągłości strugi. Ze względu na stopień napełnienia cylindra, średnia prędkość przepływu w zaworze ssącym (przy całkowicie otwartym zaworze)
nie powinna przekraczać 50-4-70 m/s, tylko w silnikach samochodów wyścigowych i w silnikach pracujących z doładowaniem przekracza ona 100 m/sek. Średnia prędkość przepływu spalin przez zawór wydechowy może być o 25% większa od podanych prędkości dla zaworu ssącego, ponieważ wzrost ciśnienia pozostałych w cylindrze gazów spalinowych znacznie mniej wpływa na wartość średniego ciśnienia indykowanego, niżspadek sprawności napełnienia cylindra.