Cewka gaszenia Kubota D1402

Cewka gaszenia do silnika Kubota D1402.

Cewki Kubota D1402 występują w wersji z samą wtyczką albo z kablem.

Możesz zakupić je w naszej firmie stacjonarnie oraz wysyłkowo.

Styczny zarys krzywki składa się z łuku podstawowego o pro­mieniu r0, łuku wierzchołkowego o promieniu r oraz dwóch prostych stycznych do obu łuków. Krzywka taka współpracuje z popychaczem rolkowym. Krzywka styczna ma takie samo zastosowanie jak krzywka harmoniczna.

We współczesnych silnikach samochodowych są stosowane wyłącznie krzy­wki syntetyczne, zwane również bezuderzeniowymi. Zarysów takich krzy­wek nie można wyrazić za pomocą zależności matematycznych. Są one wy­znaczane wykreślnie przy założeniu najkorzystniejszego przebiegu zmian przy­spieszenia działającego na zawór. Krzywki syntetyczne zapewniają najlepsze warunki pracy rozrządu przy dużych prędkościach obrotowych.

Wałki rozrządu odkuwa się ze zwykłych stali do ulepszania cieplnego; rzadko stosuje się stale stopowe. Czopy łożyskowe i krzywki są utwardzane powierz­chniowo. Niekiedy stosuje się wałki rozrządu odlewane ze specjalnych gatun­ków żeliwa z dodatkiem chromu i molibdenu.

Wałki rozrządu odkuwa się ze zwykłych stali do ulepszania cieplnego; rzadko stosuje się stale stopowe. Czopy łożyskowe i krzywki są utwardzane powierz­chniowo. Niekiedy stosuje się wałki rozrządu odlewane ze specjalnych gatun­ków żeliwa z dodatkiem chromu i molibdenu.