Śruby głowicy, szpilki głowicy Kubota D1005

W ofercie szpilki i śruby głowicy do silnika Kubota D1005. Przy zakupie śrub głowicy do Kubota D1005 możemy dodać dane techniczne dotyczące siły dokręcania głowicy silnika.

W ofercie także inne szpilki i śruby do silnika Kubota D1005.

W zależności od rodzaju wykonywanych prac zaleca się stosowanie następujących prędkości: podczas Skrawania gruntu- 2 km/h, podczas niwelowania terenu- 3 km/h, podczas przemieszczania luźnych gruntów- 6 km/h, podczas usuwania śniegu- 12 km/h. Przekładnie boczne są zamocowane do balansjery i przenoszą napęd na koła jezdne za pośrednictwem; kół zębatych lub łańcuchów. W układzie napędowym w ramie roboczej) umożliwia obrót i ustawienie lemiesza pod dowolnym kątem w stosunku do osi maszyny.

Schemat mechanicznego sterowania przedstawiono na rys. 4-118. Wałek wychodzący ze skrzyni biegów napędza — za pośrednictwem przekładni stożkowej lub ślimakowej — stożkowy mechanizm nawrotny. Mechanizm ten napędza koła zębate czołowe obracające się luźno na wałkach umieszczonych w tzw. skrzynce rozdzielczej 1. Na każdym wałku znajdują się dwa koła zębate obracające się w przeciwne strony oraz dwa sprzęgła kłowe. Połączenie sprzęgła z jednym z kół zębatych powoduje obrót wałka w skrzynce rozdzielczej w odpowiednim kierunku i przekazanie napędu za pośrednictwem wałków przegubowych na odpowiedni mechanizm