Panewki wału korbowego Kubota D1005

W sprzedaży panewki wału korbowego do silnika Kubota D1005. Posiadamy panewki Kubota D1005 we wszystkich wersjach, w wymiarach nominalnych STD oraz nadwymiarowe (0,25; 0,50 oraz o wyższym najwymiarze).

W przypadku zakupu panewek udostępniamy wszystkie wymiary konieczne do wykonania szlifu wału.

Zapytaj również o inne części Kubota D1005. Posiadamy m.in. tulejki korbowodowe oraz pierścienie oporowe wału.

Smarowanie cylindrów. W czterosuwowych silnikach szybkobieżnych nie stosuje sit; specjalnego smarowania cylindrów, gdyż ruchome części układu korbowego rozbryzgują wystarczające ilości oleju na gładź cylindra. Ze wzrostem wymiarów i spadkiem liczby obrotów zmniejsza się; ilość rozbryzganego oleju, zaś rozkład jego na powierzchni czynnej staje się; na tyle nierównomierny, że właściwe smarowanie może być osiągnięte tylko przez dodatkowe doprowadzenie oleju do cylindra.

Szczególnie ważne jest smarowanie cylindrów w silnikach dwusuwowych, w których spaliny omywają ściany cylindra i tym samym osuszają cylindry ze smaru (zdmuchują film olejowy). Dążąc do zaradzenia temu przez bardziej obfite smarowanie. wywołamy dymny wydech i nadmierne osadzanie się nagaru w szczelinach ssących i wydechowych, otrzymując w samym smarowaniu nieznaczną poprawę. Konieczne jest również smarowanie cylindrów w silnikach krzyżulcowych. których konstrukcja nie pozwala na przedostawanie się oleju z przestrzeni korbowej do wnętrza cylindrów.