Pasek napędu alternatora Kubota V1702. Pasek klinowy Kubota V1702 dostępny na miejscu. Z racji tego, że w tym silniku występują różne wersje pasków, przed złożeniem zamówienia potwierdź nam szerokość oraz długość paska.
Doświadczenie wykazuje, że przy równoległym włączeniu filtru w obieg oleju, każda cząsteczka oleju przepływa przez filtr co najmniej dwukrotnie w ciągu godziny, (196—392 kN/m2). Aby smarowanie silnika było prawidłowe, poziom oleju w misce olejowej nie może spaść poniżej określonego umieszczony na desce rozdzielczej samochodu i włączony w obieg oleju. Dla utrzymania stałego ciśnienia oleju niezależnie od prędkości wału korbowego, w przewodzie tłoczącym umieszcza się zawór przelewowy, który otwiera się samoczynnie z chwilą, gdy ciśnienie oleju wzrośnie ponad określona wartość, a nadmiar tłoczonego oleju spływa z powrotem do miski olejowej.