Wieniec rozrusznika Kubota D1503 oraz całe koło zamachowe do tego silnika. Przed złożeniem zamówienia na wieniec koła zamachowego Kubota D1503 podaj wymiary wieńca (średnica oraz szerokość) oraz ilość zębów wieńca.
Przy dokręcaniu głowicy śruby otrzymują pewne naprężenie wstępne. Siłę, którą przenoszą śruby mocujące głowicę oblicza się wg wzoru P h3-F-Pmax (kG) gdzie F — powierzchnia w cm2 wycięcia uszczelki, ograniczającego komorę spalania. Przy obliczaniu śrub mocujących głowicę bierze się pod uwagę tylko śruby otaczające jeden cylinder. Należy nadmienić, żc ze względów eksploatacyjnych nic stosuje się śrub o średnicy mniejszej niż 12 mm. W celu równomiernego i właściwego dokręcenia śrub mocujących głowicę stosuje się klucze dynamometryczne, które wyłączają klucz, gdy siła przekroczy określoną wartość. Dokręcanie głowicy rozpoczyna się od śrub środkowych, następnie przesuwa się stopniowo na Iowo i prawo ku coraz dalej położonym śrubom, dokręcając je „na krzyż”. Kolejność odkręcania głowicy jest odwrotna do kolejności przykręcania. Należy zaznaczyć, że ze względu na różnicę rozszerzalności stali, żeliwa i stopu lekkiego, głowice żeliwne należy, dokręcać na gorąco (przy zagrzanym silniku), aluminiowe na zimno.